Euronet poszerza działalność Centrum Obsługi Klienta RIA

Oprac. e-sieci. na podst. On Board Public Relations | 11/02/2009 14:36

Bankomat 24/Euronet Sp. z o.o., największy w Polsce niezależny operator i właściciel sieci bankomatów oraz dostawca usług przekazów pieniężnych, poszerza działalność Centrum Obsługi Klienta RIA Money Transfer w Polsce. Firma uruchomiła bezpłatny numer telefonu dla polskojęzycznych użytkowników przekazów w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej. Konsultanci polskiego Centrum Obsługi Klienta informują beneficjentów transferów o gotowości przekazu do odbioru. Firma obniżyła również o kilkadziesiąt procent ceny przekazów pieniężnych z Irlandii i Francji do Polski.


REKLAMA




Użytkownicy usług RIA Money Transfer mogą skontaktować się z Międzynarodowymi Centrami Obsługi Klienta RIA, wykorzystując bezpłatne numery telefonu. Od lutego br. wszystkie osoby polskiego pochodzenia, które przebywają w USA i chcą zrealizować przekaz pieniężny, mogą skorzystać z darmowej obsługi telefonicznej w języku polskim. Dzwoniąc pod bezpłatny numer 1 800 597 3092 – klienci łączą się z konsultantami polskiego Centrum Obsługi RIA, dzięki czemu mogą zasięgnąć informacji o usługach przekazów w rodzimym języku.
Stany Zjednoczone to już trzeci kraj – obok Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej – w którym RIA Money Transfer oferuje użytkownikom przekazów możliwość bezpłatnej obsługi telefonicznej w języku polskim. Na terenie Wielkiej Brytanii polskojęzyczne połączenia realizowane są pod numerem 0800 183 0940, zaś w Irlandii obowiązuje numer 1800 930 169. Osoby przebywające w Polsce mogą połączyć się z krajowym Centrum Obsługi Klienta m.in. pod bezpłatnym numerem 0800 999 777.
„Ze względu na dużą liczbę Polaków przebywających za granicą planujemy również wprowadzenie obsługi w języku polskim w kolejnych krajach, w tym we Włoszech i w Niemczech.” – powiedział Rafał Szczechura, RIA Country Manager firmy Euronet w Polsce. W ramach optymalizacji procesu obsługi klienta wprowadziliśmy również do oferty RIA bezpłatną usługę informowania beneficjentów transferów o gotowości przekazu do odbioru. Wszystkie podjęte przez nas kroki wpisują się w strategię oferowania usług najwyższej jakości oraz stanowią istotne udogodnienie dla klienta. Konsekwentnie wdrażamy inicjatywy, które zwiększają poczucie bezpieczeństwa użytkowników przekazów oraz czynią proces odbioru pieniędzy bardziej przyjaznym” – dodaje Rafał Szczechura.
Obecnie RIA Money Transfer oferuje zarówno międzynarodowe przelewy na rachunki bankowe prowadzone w Polsce, jak i przekazy gotówkowe na okaziciela. Nadany za granicą przekaz można odebrać w tym samym dniu roboczym w ponad 8 tys. oddziałów bankowych w Polsce. Krajowe Centrum Obsługi Klienta inicjuje kontakt z odbiorcami transferów, informując ich o możliwości podjęcia gotówki.
Poszerzeniu działalności polskiego oddziału RIA Financial Services towarzyszy również obniżenie cen przekazów z zagranicy do Polski. Do 30 kwietnia br. wszystkie osoby przebywające w Irlandii, mogą przesłać gotówkę do naszego kraju, korzystając z obniżonych o kilkadziesiąt procent cen transferu. W przypadku przekazu na złotówkowy rachunek bankowy w Polsce obowiązuje płaska stawka 4,99 euro za przekaz niezależnie od wartości transferu. Jest to również minimalna stawka w przypadku przekazów gotówkowych na okaziciela. Zainteresowani tą formą usługi mogą przesłać nawet 500 euro, płacąc jedynie 4,99 euro. Francja również wprowadziła zmiany w taryfach opłat RIA Money Transfer do Polski. Obecnie minimalna stawka opłaty za przekaz do Polski jest taka sama jak w przypadku Irlandii Północnej.