Zamień papierowy wyciąg na książkę

Opra. e-sieci. na podst. PKO BP | 13/10/2008 13:02

"Zamień papierowy wyciąg na książkę"- to hasło ogólnopolskiej kampanii mającej na celu wzbogacenie księgozbiorów bibliotek publicznych. Dzięki klientom PKO BP,którzy w okresie od 11 października do 31 grudnia br. zrezygnują z otrzymywania papierowych wyciągów z konta, do bibliotek trafią książki z wyjątkowej kolekcji "Cała Polska czyta dzieciom". Akcji towarzyszyć będą zbiórki książek dla dzieci w centrach handlowych na terenie całego kraju. Organizatorem przedsięwzięcia jest PKO BP we współpracy z fundacją ABCXXI.


REKLAMA




„W trakcie kampanii chcemy uświadomić naszym klientom, że zastępując
papierowy wyciąg elektronicznym, nie tylko zyskują łatwy i szybszy niż dotychczas dostęp do informacji o stanie i historii swojego konta, ale mogą także przyłączyć się do szlachetnej akcji. W ramach tej kampanii PKO BP wzbogaci księgozbiory bibliotek publicznych. W ten sposób staramy się popularyzować wśród naszych klientów zachowania proekologiczne. Akcja jest także potwierdzeniem, że PKO BP w swoim codziennym działaniu kieruje się zasadami odpowiedzialnego biznesu - podkreśla Krzysztof Gacek, rzecznik prasowy PKO BP. Aby zainteresować inicjatywą jak najszerszą grupę klientów w 14 centrach handlowych w 10 polskich miastach PKO BP zorganizuje zbiórki dodatkowej puli książek dla dzieci. Spotkania obfitować będą w wiele atrakcji, m.in. konkursy i zabawy dla dzieci. Punktem kulminacyjnym będzie czytanie fragmentów książek z kolekcji "Cała Polska czyta dzieciom" przez znanych i lubianych aktorów teatralnych i filmowych oraz dziennikarzy. Osoby, które w trakcie spotkań wesprą przedsięwzięcie, będą miały szansę na wygranie atrakcyjnych kuponów prezentowych na zakupy w sieci Empik.
Usługi bankowości elektronicznej iPKO umożliwiają wygodny i szybki dostęp do rachunku za pośrednictwem Internetu, telefonu oraz terminali samoobsługowych. Ich popularność stale rośnie. Udział rachunków z dostępem do iPKO wśród wszystkich rachunków klientów indywidualnych wynosi blisko 40 proc. PKO Bank Polski systematycznie podejmuje działania zmierzające do popularyzacji tego rodzaju usług. Dlatego kampania będzie połączona z akcją informacyjną dotyczącą korzyści płynących z korzystania z usług bankowości elektronicznej iPKO.