TVN miał największe wpływy z reklam w styczniu

Oprac. e-sieci. na podst. www.gpwinfostrefa.pl | 09/02/2009 13:00

TVN miał największe cennikowe wpływy reklamowe w styczniu 2009 roku i wyniosły one 124,9 mln zł, co oznacza wzrost o 6,2 proc. rdr. Stacja ta wyprzedziła telewizję Polsat, której wpływy spadły o 11,5 proc. do 107,9 mln zł - wynika z danych TNS OBOP dla Wirtualnemedia.pl.


REKLAMA




Na trzecim miejscu była TVP1, której wpływy reklamowe wzrosły o 18 proc. do 95,7 mln zł. Na czwartej pozycji TVP2 z 64,4 mln zł (wzrost o 32,8 proc.) TV Puls uplasował się na dziewiątym miejscu, a jego wpływy z reklam spadły o 23,3 proc. do 12,3 mln zł. TVN24 był jedenasty z 10 mln wpływów reklamowych, co oznacza spadek 9,5 proc.