Markowe ciuchy od Michaela Owena, Deco i reprezentantów

Oprac. e-sieci. na podst. fashionhouse.pl | 30/01/2009 10:02

W Fashion House Outlet Centre w Gdańsku zostały otwarte sklepy jednych z najbardziej cenionych i rozpoznawalnych marek w świecie sportu: Umbro i Hummel. W ubraniach tej pierwszej grają znakomici światowi piłkarze tacy jak: John Terry, Michael Owen czy Deco, za to firma Hummel od kilku sezonów ubiera m.in. Męską Reprezentację Polski w Piłce Ręcznej. Asortyment nowych salonów dostępny jest przez cały rok w cenach niższych od 30 do 70 procent w porównaniu do cen w tradycyjnych punktach sprzedaży tych marek.


REKLAMA




Umbro to najstarsza i jednocześnie jedna z najbardziej szanowanych piłkarskich marek świata. Powstała w 1924 roku w Wielkiej Brytanii, kraju w którym narodził się futbol. Jak mówią jej twórcy, ta marka to nie tylko ubrania, to styl życia, siła i charakter. Umbro sponsoruje reprezentacje narodowe, drużyny piłkarskie i gwiazdy futbolu na całym świecie. W ramach Team Umbro Polska spotkały się talenty polskiej ligi jak np. Radosław Sobolewski, Dariusz Dudka, Marcin Wasilewski. W sklepie w gdańskim outlecie znaleźć można pełną gamę strojów treningowych, począwszy od bezrękawników, koszulek i koszulek polo, przez różnego rodzaju bluzy, spodnie, aż po dresy i kurtki. Kolekcja Umbro to również obuwie sportowe oraz torby. Nowoczesne rozwiązania w sferze wzornictwa, tkanin i kolorystyki sprawiają, że kolekcje Umbro cieszyć mogę nie tylko miłośników aktywnego trybu życia, ale również osoby, które preferują wygodny, codzienny styl ubioru. W ofercie Fashion House Gdańsk znalazła się również marka Hummel, której logo widnieje na koszulkach wielu popularnych drużyn piłkarskich. W sklepie w gdańskim outlecie dostępne są kolekcje Fashion i Life Style, które zapewnią wygodę i sportowy luz wszystkim wielbicielom aktywnego trybu życia. Fashion House Gdańsk jest drugim obok Fashion House Piaseczno, centrum outletowym, które oferuje produkty marki Hummel i jedynym miejscem na północy Polski, gdzie oryginalne produkty tej firmy można kupić od 30 do 70 procent taniej niż w tradycyjnych centrach handlowych. - Z myślą o naszych klientach, którzy lubią zarówno sport, jak i wygodę, komfort oraz cenią najwyższą jakość produktów otworzyliśmy dwa nowe sklepy. Zachęcamy do aktywności fizycznej nie tylko oryginalnymi kolekcjami sportowych marek, ale również atrakcyjnymi cenami, które są od 30 do 70 procent niższe niż w tradycyjnych centrach handlowych i to przez cały rok, mówi Katarzyna Czapran, marketing manager Fashion House Gdańsk.