03/02/2009 11:05
Kaspersky Lab , producent rozwiązań do ochrony danych, zaprezentował listę szkodliwych programów, które najczęściej atakowały użytkowników w styczniu 2008 r. Lista jest tworzona na podstawie danych wygenerowanych przez Kaspersky Security Network (KSN), nową technologię zaimplementowaną w linii 2009 produktów przeznaczonych do użytku domowego. Dane te umożliwiają firmie Kaspersky Lab nie tylko natychmiastowe uzyskanie informacji o zagrożeniach oraz śledzenie ich ewolucji, ale również wykrycie nieznanych zagrożeń i zapewnienie ochrony użytkownikom tak szybko jak to możliwe. Pierwsza tabela zawiera szkodliwe programy, aplikacje wyświetlające reklamy oraz potencjalnie niebezpieczne narzędzia, które zostały wykryte na komputerach użytkowników. więcej...
02/02/2009 13:37
Firma mobiBlu wyprodukowała odtwarzacz MP3 UFO, którego nazwa jest nieprzypadkowa, ponieważ kształtem rzeczywiście przypomina latający spodek. więcej...
02/02/2009 08:50
SMS Curse of Silence to luka występująca głównie w telefonach Nokia bazujących na platformie S60 w wersjach 2.6, 2.8, 3.0 i 3.1., która pozwala zablokować otrzymywanie SMS-ów i MMS-ów przy użyciu jednej krótkiej wiadomości. więcej...
01/02/2009 11:34
Generalny Inspektorat Danych Osoowych zapowiada, że w tym roku zostaną przeprowadzone kontrole pod kątem zabezpieczeń danych osobowych w wybranych serwisach społecznościowych, w tym na pewno w Naszej-Klasie. więcej...
31/01/2009 10:26
Zdecydowanie większa liczba młodych osób w wieku 12-17 lat spędza wolny czas na grach online niż aktywności w serwisach społecznościowych. więcej...
30/01/2009 12:56
Przed parami oczekującymi na narodziny potomka stoi ciężkie zadanie, jakim jest wybór imienia. Powszechnie wiadomo, ze imiona także podlegają pewnym trendom i modzie, zatem przyszli rodzice szukają takiego, które z jednej strony nie będzie postrzegane jako niemodne zaś z drugiej pozwoli latorośli wyróżnić się z tłumu. Z badań przeprowadzonych przez Acxiom Polska wynika, że dane imię utrzymuje się w modzie przeciętnie przez 15 lat. więcej...