Oprac. e-sieci. na podst. axelspringer.pl | 12/01/2009 10:33
Od piątku 9 stycznia Axel Springer Polska udostępnia swoim klientom specjalną aplikację ułatwiającą planowanie kampanii reklamowych. Produkt umożliwi media plannerom szybkie zestawianie pakietów prasowych, zamiast żmudnego analizowania pojedynczych tytułów.
REKLAMA
Dzięki nakładce na oprogramowanie Soft Report Explorer, opracowanej przez instytut MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Axel Springer Polska, planowanie kampanii jest mniej czasochłonne i bardziej efektywne. Aplikacja usuwa konieczność osobnego badania poszczególnych tytułów wydawcy, proponując w zamian możliwość zgrupowania ich w jeden pakiet.
Zastosowanie nowego programu oznacza, że tytuły oferowane w pakiecie Press Power, czyli Fakt, DZIENNIK, Przegląd Sportowy i Sport, znajdą się w jednym cennikowym produkcie. Dzięki temu agencje i domy mediowe zyskują wygodę w planowaniu kampanii opartej o dzienniki wydawcy, a wspólna oferta gazet codziennych Axel Springer Polska znajduje odzwierciedlenie w badaniu PBC.
“Do tej pory przy planowaniu pakietów media plannerzy nie mogli grupować tytułów prasowych. Zamiast tego musieli żmudnie zapisywać poszczególne emisje, nawet kilkadziesiąt za jednym razem. Teraz mogą planować kampanię szybciej, a nasza oferta staje się w pełni transparentna dla klientów” - mówi Rafał Grudowski, zastępca dyrektora Biura Reklamy Prasy Codziennej.
Aplikacja udostępniana będzie agencjom i domom mediowym bezpłatnie na stronie internetowej www.axelspringer.pl/pbc . Nowy program jest przyjazny dla użytkowników i łatwy w obsłudze. Nie wymaga dodatkowych instalacji i nie blokuje innym wydawcom możliwości grupowania ich własnych tytułów.