Oprac.e-sieci.pl na podst.www.tvpolsat.info | 05/01/2009 14:18
W ubiegłym roku Polsat Sport był najchętniej oglądaną stacją sportową w Polsce. Kanał osiągnął udział w rynku na poziomie 0,56% w grupie 4+. Drugie miejsce przypadło Eurosportowi (0,52%), a na trzeciej pozycji znalazła się druga stacja sportowa Polsatu, czyli Polsat Sport Extra (0,18%).
REKLAMA
Kolejne miejsca zajęły: Canal+ Sport (0,12%), Eurosport 2 (0,05%), TVP Sport (0,04%), Extreme Sports (0,04%) i Sportklub (0,02%). Jeszcze lepszy wynik Polsat Sport zanotował w najatrakcyjniejszej dla reklamodawców grupie docelowej 16-49 lat. Stacja może pochwalić się udziałem na poziomie 0,60% (Eurosport: 0,52%, Polsat Sport Extra: 0,19%, Canal+ Sport: 0,15%, Eurosport 2: 0,05%, Extreme Sports: 0,05%, TVP Sport: 0,03% i Sportklub: 0,02%).