Oprac. e-sieci. na podst. www.biznespolska.pl | 16/02/2009 13:07
Hiszpańska energia, włoski smak oraz francuska subtelność to zapowiedź nieznanych wrażeń i doznań, które będzie można już niedługo poczuć w Starym Browarze. Wszystko to za sprawą nowych marek z najwyższej półki i modnych salonów, które pojawią się w Atrium Starego Browaru, a także w wyniku odświeżenia istniejących już klepów w zakresie wystroju i asortymentu. Rok 2009 będzie w Starym Browarze rokiem premier, na które czeka wielu miłośników sztuki kreowania ubioru. Wśród nowości wspaniale reprezentowany będzie włoski design za sprawą brandów: Pollini, Coccinelle, Ferre, D&G oraz Versace Jeans, które znajdą się w Atrium (pierwszej części) Starego Browaru na poziomie 0. Dwa pierwsze zaistnieją z końcem lutego w monobrandowych butikach i w takiej formie pojawią się pierwszy raz w Poznaniu. Pollini znane jest głównie z obuwia i torebek, chociaż w ostatnich latach marka ta coraz bardziej poszerza linię produktów dodając do kolekcji odzież. Z kolei luksusowe i przytulne butiki Coccinelle rodem z Parmy to oferta torebek, akcesoriów i butów - design pełen prostoty z klasą, elegancją, ale też nie stroniący od subtelnych szaleństw.
REKLAMA
Warto dodać, że od 2006 roku marka ta jest w grupie Mariella Burani Fashion Group. Pomiędzy przestrzeniami przygotowywanymi dla marek Pollini i Coccinelle pojawił się już sklep z brandami Versace Jeans oraz D&G. To powiew mediolańskich smaków, które w swoich garderobach cenią np. Keanu Reeves, Katie Holmes, Johny Depp czy Madonna, a na modowych wybiegach nosiły Eva Herzigova, Kate Moss i Naomi Campbell. Otwarty w pierwszym tygodniu lutego VJC Versace oferuje w swoim asortymencie zarówno kolekcję damską jak i męską. Są to zarówno rzeczy sportowe, do noszenia na co dzień, jak i wieczorowe. W ofercie firmy oprócz odzieży znajduje się też cała gama dodatków, takich jak buty, torebki, paski i portfele. W sklepie oprócz linii VJC będzie również zaprezentowana kolekcja damska i męska D&G wraz z dodatkami. Kilka butików dalej powstanie z końcem lutego FERRÉ MILANO, która jest linią opartą o prostą i bezpośrednią formę tzw. "gotowe do noszenia" ("ready-to-wear") w kombinacji ze zmysłowością, oryginalnością i wyrafinowanym smakiem mody. Kolekcje Ferre oferują szeroki wachlarz propozycji począwszy od eleganckich ubrań dziennych, po wysublimowane i szykowne modele wieczorowe. Modele sygnowane są pojedynczym, charakterystycznym monogramem "F" będącym substytutem dla zbyt agresywnie logowanych produktów. Stary Browar podjął również współpracę z Inditex'em, największym europejskim przedstawicielem branży retail, który jest właścicielem kilku marek i tysięcy sklepów na całym świecie. Najbardziej znaną marką grupy jest Zara, słynąca z dynamicznie wprowadzanych kolekcji, które lokują ją w grupie trendsetterów. Na początku marca w Starym Browarze zaistnieją nowe brandy Inditexu. Po raz pierwszy w Wielkopolsce pojawi się sklep Massimo Dutti z ubraniami dla kobiet i mężczyzn niezależnych, którym bliskie jest poczucie bycia obywatelami świata. Massimo Dutti słynie z jakości. Inny modowy feeling ma marka Stradivarius, a jej sklepy - działające w Polsce o udergroundowej aranżacji - przyciągają młodzież pozytywnym odjechaniem, energią i niewygórowanymi cenami. Dodatkowo w Starym Browarze zadebiutuje na polskim rynku hiszpańska marka Zara Home z artykułami dekoracji i wystroju wnętrz. Szczególnie cenione są tekstylia i wyroby ceramiczne, wybór mebli, naczynia, zastawy, gadgety i kolekcja ubrań. Nowy koncept będzie położony dokładnie naprzeciwko otwartego ponad pięć lat temu sklepu Zara w Atrium Starego Browaru, który był pierwszym w Poznaniu i jednym z pierwszych w Polsce. Historia marki Lacoste sięga lat 30 XX wieku, a rozpoznawalna jest za sprawą logo zielonego aligatora, który jest na wszystkich produktach. Inspiratorem powstania brandu był tenisista Rene Lacoste, który wraz z własną drużyną pokonał amerykanów zdobywając Puchar Davisa.