Oprac. e-sieci. na podst. kolporter.com.pl | 06/12/2008 08:47
Kolporter Sieci Handlowe przygotował projekt konsolidacji handlu, który pozwoli właścicielom sklepów i lokalnym hurtownikom uzyskać szereg korzyści handlowych. Innowacyjny model najpierw będzie realizowany na Śląsku i w centralnej Polsce.
REKLAMA
„Chcemy zaoferować właścicielom sklepów: szeroką ofertę towarową, lokalny, sprawny serwis logistyczny i handlowy, atrakcyjny system bonusów’ – mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe. – Co bardzo istotne, otrzymają oni od nas nowoczesne informatyczne narzędzia umożliwiające proste i szybkie złożenie kompleksowego zamówienia. Dla detalistów, którzy będą zainteresowani poszerzeniem współpracy, dodatkową korzyścią będzie możliwość przystąpienia do sieci „Dobry Wybór”, a co za tym idzie – poprawienie swojej konkurencyjności poprzez system wizualizacji, promocji i doradztwa. To sprawdzone narzędzia, dzięki którym sklepy działające w ramach sieci „Dobry Wybór” zwiększyły swoje obroty nawet o 50 procent. Zgodnie z założeniami przygotowany przez Kolportera Sieci Handlowe model integracji będzie polegał na stworzeniu atrakcyjnej dla detalistów oferty poprzez współpracę między niekonkurującymi ze sobą asortymentowo lokalnymi hurtowniami. Aby przystąpić do tego systemu, hurtownik musi przede wszystkim cieszyć się dobrą lokalną renomą wśród klientów i być otwartym na usprawnienie swojego działania. – Nasi potencjalni partnerzy z branży dystrybucyjnej powinni być nastawieni na współpracę z innymi, nie konkurencyjnymi hurtowniami. Zależy nam na zwiększeniu satysfakcji, a tym samym lojalności obsługiwanych detalistów. Mile widziani są hurtownicy, którzy specjalizują się w wybranych grupach asortymentowych i osiągnęli w ich dystrybucji wysoki, doceniany przez klientów poziom – podkreśla prezes M. Wiśniewski. – Zachęcam potencjalnych partnerów – lokalnych i regionalnych hurtowników do podjęcia rozmów z naszą firmą.