Platforma reklamy mobilnej

Oprac. e-sieci. na podst. Q&AConsulting | 30/12/2008 12:52

Grupa One-2-One pozyskała dofinansowanie z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Spółka otrzyma w 2009 roku prawie milion złotych wsparcia na prace nad unikatową koncepcją platformy reklamy mobilnej. Umowa podpisana została z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.


REKLAMA




Umowa zawarta została w ramach działań wspierających badania i rozwój nowoczesnych technologii oraz wspierania innowacyjnych przedsięwzięć. Całkowity koszt projektu to 2 352 587 złotych. Przedsięwzięcie grupy One-2-One będzie realizowane w dwóch etapach: pierwszym, w którym prowadzone będą badania i dalsze prace rozwojowe oraz drugim, w którym zrealizowane będzie wdrożenie platformy.
Platforma wprowadzona zostanie na rynek pod marką MAP (Mobile Advertising Platform). MAP zapewni błyskawiczne i niezwykle skuteczne dotarcie do konsumentów z przekazem reklamowym za pomocą telefonu komórkowego.