Samsung najlepszym sprzedawcą na rynku północnoamerykańskim

Oprac. e-sieci. na podst. nowetrendy.pl | 09/02/2009 08:30

Jak podaje Displaybank, ąż 30% najlepiej sprzedających się produktów wizyjnych na rynku Północnoamerykańskim w styczniu 2009 roku pochodziło ze stajni Samsunga. Wśród tych produktów aż 84% stanowiły LCD TV, 11% plazmy, projektory stanowiły 3%, a tradycyjne telewizory CRT 2%. Produkty Full-HD stanowiły 60% wszystkich sprzedanych urządzeń.


REKLAMA




Produkty liderów rynku: Samsung, Sony, Panasonic, Sharp, LG i Toshiba, stanowiły wspólnie 60% sprzedanych produktów. W BestBuy królował Samsung z udziałem 65%, a firma Sony sprzedała zaledwie 10% urządzeń. Nieźle wypadli także producenci mniej znani w Europie: Dynex 15% sprzedaży, Insignia 5%. W Walmarcie: RCA (Philips), Sanyo i Sony miały po 20% udziału w sprzedaży. W Sears, Samsung miał udział 40% w sprzedaży wśród najlepiej sprzedających się produktów, Sony około 25%, a Vizio 20%. Na Amazon.com przodował również Samsung z udziałem w sprzedaży aż 70%, Sony miało udział 15%, a Toshiba 10%.