MySpace: kierunek - mobile

Oprac. e-sieci. na podst. interaktywnie.com | 19/02/2009 09:07

Należący do koncernu News Corp. serwis społecznościowy chce, by w ciągu kilku lat połowa ruchu pochodziła z urządzeń mobilnych.


REKLAMA




W tym celu szefowie MySpace realizują kolejne działania, przybliżające ich do pomyślnej realizacji tych ambitnych planów. Przebudowie ulegnie wkrótce mobilna wersja serwisu, podpisano także umowy z producentami smartfonów - Palm oraz Nokia. Dzięki współpracy z czołowymi firmami dostarczającymi urządzenia mobilne MySpace chce być pierwszym serwisem społecznościowym wspierającym wszystkie najpopularniejsze modele smartfonów. Kompletnego relaunchu doczeka się w najbliższych dniach mobilna wersja MySpace, która zyska odświeżony, nowoczesny wygląd, lepszą integrację reklam oraz możliwość wgrywania zdjęć z telefonu. Zmiany, które zostaną zaprezentowane przez społecznościowego giganta są odpowiedzią na rosnącą popularność serwisów tego typu wśród posiadaczy smartfonów. Już dziś około 15% ruchu w serwisie generowane jest przez urządzenia mobilne. "MySpace stał się ważnym nośnikiem informacji dla współczesnego pokolenia, jest więc rzeczą naturalną że nasi użytkownicy chcą mieć do niego dostęp również z poziomu - coraz popularniejszych wśród nich - urządzeń mobilnych", powiedział John Faith, dyrektor generalny MySpace Mobile. "Społeczność jest wtedy, gdy wychodzisz z domu by spotkać się ze znajomymi", dodał.